The spider!

Igår hände en mindre trevlig sak här hemma!
Jag kom ner i sovrummet och stötte på en spindel av modell svinstor!!! Jag skrek för glatta livet och sprang som ett stucket svin upp för trappen.

Sen tog jag hundarna och åkte iväg, skrev på min status på fejjan att någon var tvungen att döda den innan jag åkte hem igen, tränade hundarna och sen fick jag äntligen tag på en spindelmördare!

Linus var stackaren som fick komma hit. Men tror ni att den satt kvar på väggen när vi kom ner? Nej!
Vi letade och letade men nej, ingen spindel någonstans..

Så inatt har jag sovit uppe på soffan i tvrummet! Jag har smygit ner halvvägs i trappen och lyst med ficklampa för att hitta den jäveln. Men nej! Han finns inte. Jag är livrädd! Han borde ju finnas nånstans. Å den var större än en snusdosa så jag tycker inte han borde kunna gömma sig så väl..

Well well.. Idag är det jag som springer skyttetrafik mellan trappen och tvrummet! Jag ska fasen hitta den jäkeln. Jag har meddelat Linus att han har spindeldödarjour tills den är död.

Hör ni inget av mig framöver så dog jag förmodligen av rädsla senare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0