Hemmapyssel!

Idag har jag valt att prioritera hemmet. Å det behövs verkligen!
Så tvättmaskinen går för fullt sen ett par timmar tillbaka, disken är omhändertagen och köket börjar se ut som ett kök.

Hundarna fick varsitt märgben förut å de vänder till som fan rent ut sagt! Så dammsugaren får jag nog vänta med att rasta. Skurmoppen med!

Var även nere i källaren och rotade och hittade de här små snurridutterna. Jag köpte dem för flera år sen för att jag tyckte de var lite fina. Men när jag sen kom hem tyckte jag inte alls att de var lika fina. Utan jag fick för mig att folk skulle tycka de såg ut som lussekatter, för det var min första tanke. Så de sattes aldrig upp.
Men idag slog jag till och slängde upp dem på vardagsrumsväggen!



Så nu sitter de här på våran vägg, mina lussekatter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0