Extraknäck, bra skit!

I förra veckan ringde telefonen och efter det samtalet hade jag fått ett litet extraknäck!
Det är alltid bra att ha lite sånt. Så jag började redan dagen därpå och det funkar. Städat lite renoveringslägenheter så det har blivit att städa bort en hel del med slipdamm och så. Kanske inte världens roligaste men det funkar som sagt. Jag har något att sysselsätta mig med och det blir lite extra kronor på kontot. Det tackar man ju inte nej till!

Hittills har jag inte så mycket uppbokat denna veckan. Men jag hoppas att det ska ramla in lite jobb.
På lördag åker jag, Henke och Heffa till Skåne för att gå på Boerboelträff. Det ska bli himla nice!!
Det kommer iaf vara 2 av Heffas syskon där, en tik och en hane. Sen så klart massa andra dog och Boerboelfolk. Sååå kul :))

Nej nu ska jag sätta fart! Vi ska ge oss ut i spårskogen och se om vi kan lägga lite spår till Heffa bl.a. Får se om hon har tänkt spåra det hon ska idag. Det gjorde hon inte igår. För då spårade hon matte!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0