Haha oj!

Jo jag glömde ju berätta att vi var på Törnwalls möbler i helgen! Det hann vi med när jag inte jobbade, sov med kläderna på eller låg i matkoma efter pizzan.

Vi skulle kolla soffbord. Hittade vi något? Nej!
Det i var sugna på hade dom slutat sälja. Skit!

Men vi hittade lite annat roligt! Först ut var en sängram som kostade typ 2 Heffa! Svinsnygg i ek. Det var lite habegär på den. Svensktillverkad med för den som bryr sig. Men om den är värd de pengarna vet jag inte ännu. För jag gillar den vi egentligen bestämt oss för. Väldigt mycket! Vi får se helt enkelt.

Sen rullade vi ner för trappen och hoppsan! Där stod en divansoffa och bara skrek TA MIG! Och ja. Nog fan var den fin! Skön med. Ännu mer habegär på den kan jag lova.
Henke var nog den som ville ha den mest! Vilket jag tycker är kul. För någon ny soffa skulle vi inte ha enligt honom. Å absolut inte en i tyg.
Men den här gillade han skarpt. Å ja inte var jag särskillt sen att haka på.
Den kostade förvisso över 4000 mer än vad hon sa till oss fick vi reda på igår. Men vi får väl se vad som händer.

Barbord skulle vi kika med. Men det fanns inga stolar som vi ville ha. Å sen slutade det med att vi inte var överrens om vi skulle ha barbord eller ej. Så jag lägger det på is ett tag. Vi låter det smälta lite liksom.

Så ja. Vi får helt enkelt se vad som blir inhandlat. Kanske blir det ingenting. Eller alltihop!? Ja den som lever får se.

ör stunden ska inte ett skit inhandlas iaf. För nu ska jag sova! Upp och jobba inatt igen. Fan vad cash det blir hörrni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0