48 timmar per dygn?

Precis vad jag skulle behöva!

Dagarna går så jävla fort rent ut sagt så jag hinner inte med hälften av vad jag ska.
Se bara på denna helgen dom varit. Henrik och jag har mött varandra i dörren och sagt "Hej", "Hejdå", "Puss" och ja ni förstår. Inte alltför mycket tid tillsammans. 

Och när vi väl varit hemma samtidigt så har jag sovit för att jag varit sket slut efter ett par nätter med jobb och nada sömn innan. Skärpning! Mer sömn åt mig och mer tid till Henke och mig. Ja tack! 
Å enda natten som vi kunde sova hela natten tillsammans somnade jag med kläderna på tvärs över hela dubbelsängen. Väldigt romantiskt..


Fick iaf lite gardiner, krukor och så vidare på plats i tvrummet. Blev så himla mysigt! Så nu längtar jag tills det är klart! 
Men det är ett tag kvar. Tvbänk och lite ska inhandlas. Vilket känns som det kommer bli runt jul för tillfället. 
Vi har helt enkelt inte tid att åka iväg på shopping.

Kommande helg är lika fullproppad som alla andra. Fredagen står det på listan att vi ska besöka frisören och köpa skor till Henke. Jag ska även försöka besöka något ställe där dom kan fixa mina naglar. 

Lördagen är fylld med bröllop då Mattias och Malin ska gifta sig och leva lyckligt i alla sina dagar. 
Å söndagen. Ja då kommer varken jag eller Henke vara kördugliga!

Nej men sova kanske. Börjar jobba om 3 ½ timme så det kanske är dags. Ja jag tror nog det!

Ha det gott! För det ska jag ha.



Lite sommarvärme och sol vore ju inte fel. Känner mig likblek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0