Turbo.

Jobbat natten som var. Bakat tårtor och bakelser..
Jag var trött redan när jag kom dit då jag inte kunde sova särskillt mycket innan det var dags att åka.
Men det var bara att bita ihop och baka på. Desto fortare kom man hem!

Gick förvånansvärt bra inatt iaf. Jag var klar riktigt tidigt med alla bakverk, disk och packning. Så strax efter 7 kunde jag rulla hemåt mot Målilla igen. Det kändes väldigt bra!

Men inte hem för att sova. Utan hem för att släppa ut hästar, fodra, mocka, motionera hundarna o.s.v.
Så nu börjar det kännas att man hållt igång ett tag.

Men även att jag är trött, så kan jag inte sova. Ligger här och försöker men nope det går inte.
Men får försöka igen. Till slut somnar jag väl :)

Inatt blir det jobb igen. Baka ännu mer tårtor och bakelser. Men jag gillar´t! Å tur är ju det. Annars skulle det nog kännas väldigt tungt att åka iväg och jobba på kvällen.
Det känns förvisso rätt tungt ändå ibland. Men det blir ju bra så fort man kommer dit :)

Nej dags att försöka sova ett par timmar!
Nattinatti folks :)

Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

Du e´ så duktig, Malin! Va´ rädd om dej så de´ inte blir för mycke´ bara! kram

2011-03-03 @ 19:52:28
Postat av: Malin

Hihi tackar :)) Näe då lugna puckar ;) Kram

2011-03-04 @ 22:25:20
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0