Tillskott i familjen!

Nej! Inga barn ;)

Men en liten valp har kommit till oss nu. En Boerboeltik på 15 veckor.
Vi var och kikade för 1,5 vecka sedan på lilla trollet oh igår var jag och svärmor och hämtade henne.

Det är en riktig liten soffpotatis! Sov hela vägen hem och brydde sig inte om att 2 främlingar slängt henne i en bil och dragit iväg.

Väl hemma kollade hon nyfiket över lägenheten för att sedan somna ett bra tag på soffan. Så himla go :)
Sov hela natten sen. Inte väckt oss en enda gång och inte gjort något inne. Så det känns himla bra.

Idag har vi varit i båda stallen och fixat och hon har skött sig. Följer mig vart jag än går. Haha.

Så jag behöver nog inte säga hur lyckliga vi är över att ha denna lilla mastiff i familjen <3



Northstar´s Lady. Även kallad Heffa :))


Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

Åhhh...så snosgosig...akta så inte "farmor" skämmer bort "barnbarnet" hi hi hi .....lilla Heffa (^ ^)

2011-03-27 @ 15:39:35
Postat av: Malin

Jaa hon är så go :))) Haha ja det får du säger lilla Heffa ;)

2011-03-27 @ 17:41:05
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0