Sooool!

Solen skiner som bara den utanför fönstret!
Men jag ska inte gå ut och glassa omkring i detta underbara väder idag. Jag ska istället sätta mig i bilen alldeles strax och köra till Hultsfred.
Där vankas det jobb i kassan mellan 11-19.

Känns inte så kul att behöva hålla sig inne tills det blir mörkt. Men man får se det positiva i det hela, man drar in lite cash!
Å det behövs ju. För det kommer gå åt med tanke på vad som ska inhandlas här :))

Så ja. Det är väl bara att bege sig!

Ha en underbar dag allihopa och nju av solen ni som kan :)


Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

@-}-- (^ ^)

2011-03-15 @ 17:40:52
Postat av: Lina

Du, det var gott i solen idag ;) Vicke tycker bara det är jobbigt me all hund/katt skit som kommer fram under snön =) Han öppna balkong dörren idag när morfar var ute å sopa å gjorde fint på gården och skrek..

- Morrfarr, akta dej det är massa bajs! Fy alla katter å hundar bajsar. hahaha va ja skratta

2011-03-15 @ 18:16:35
Postat av: Malin

Ja jag kan tro de ;)

Hahahahah jag skrattar!!! Den där lilla ungen alltså =P Det kan komma precis vad som ur den munnen tror ja :P så himla go <3

2011-03-15 @ 23:17:54
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0