Semledagen 2011

Ja välkommen "fettisdagen".
Natta och jag har bakat semlebullar hela natten. Eller ja. Mellan klockan 17.00 igår till 04.00 idag iaf.

Natten har flytit på bra tycker jag. Men det är väl för att vi är ett så himla bra team tillsammans ;)

Ett par tusen bullar har tillverkats och det är inte lätt att förstå hur mycket semlor det faktiskt säljs en sån här dag! Förstå hur många semlor det blir i hela kommunen om man räknar med alla affärer och så vidare som säljer semlor också. Det blir svinmånga!

Jag har inte ätit en enda. Vilket kanske inte är så konstigt. Vi får se om det slinker ner någon innan dagen är slut. Man vet aldrig..

Nu ska jag iaf bege mig av till stallet. Underbart väder ute ju! Och vad passar då inte bättre än en körtur med Cosmos :)

Over and out!



Såhär ser våra semlor ut! Stora och fina :))

Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

De ser goda ut :9

2011-03-08 @ 21:32:30
Postat av: Malin

Haha ja det är de säkert! Men jag har faktiskt inte smakat av våra egna :S

2011-03-12 @ 13:18:20
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0