Så nära. Men ändå så långt bort..

Ungefär så kan jag beskriva det hela just nu.
Jag vill bara ha torsdag den 17, torsdag den 17, TORSDAG DEN 17!!
Ja ni förstår nog.. att jag vill ha.. Äääh! Jag bara skojar!

Men om ett dygn är jag förhoppningsvis några mil från Målilla iaf. Jag och Henkan :)
Jag ska bege mig på en roadtrip förhoppningvis, plocka upp Henke och sen drar vi vidare ytterligare ett par mil.
Jag längtar så in i bomben. Jag är som en 3-åring på julafton typ!

Men det är imorn det. Nu är nu.
Å nu borde jag verkligen ta tag i hemmet. Har tvätt som ska tvättas, disk som ska diskas och sen ska resten av lägenheten städas. Känns som det är lite väl stökigt här nu för min del.
Så det är väl bara att sätta fart!

Later..





Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

(^^)...tro de´....<3

2011-03-16 @ 21:05:07
Postat av: Malin

Jaaaa <3

2011-03-16 @ 21:13:53
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0