Nej tack!

Sitter här i soffan och är sådär alldeles lagom trött. Kom hem från jobbet för lite mindre än en timme sen. Jobbat näst sista natten den här veckan.
Så nu är jag ledig natten som kommer och sen kör vi på med en sista natt fredag till lördag. Skönt!

Har skallevärk som bara den. Inge vidare.
Känner att jag börjar bli sjuk med. Snorig och ont i halsen. Säger bara nej tack!
Ska ju på roadtrip på lördag så jag får verkligen INTE bli sjuk!!

Ska kurera mig så gott det går.

Nu ska jag alldeles strax bege mig till stallet för att släppa ut pållarna. Väntar bara på att dom ska käka upp sitt morgonhö :)

Tvättmaskinen går för fullt med. Städa här hemma skulle jag behöva med. Jordbävning.nu.

Ha det gott allihopa i det underbara vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0