Lite komiskt!

Idag när jag var i Hultan på kontroll så hände en lite komisk grej.

Jag slog mig ner i väntrummet där det redan satt en tjej och väntade.
Läste någon tidning under tiden när jag plötsligt hör en röst säga:

"Jaha då kan du få komma in".

Jag och den andra tjejen tittar på henne och undrar så klart vem av oss.

"Ja, Malin kan få komma in" säger kvinnan då.

Då reser sig både jag och den andra tjejen oss upp och tittar på varandra och börjar sen skratta.

Kvinnan börjar skratta lite och säger "Jaha oj! Ni heter visst Malin båda 2. Vem är vem?"

Haha jag kunde bara inte låta bli att skratta! Tyckte bara att det var lite komiskt när vi var 2 stycken där och båda hade samma namn. Situationen blev lite knasig :P


Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

Konstiga sammanträffande kan bli riktigt komiska........(^ ^)

2011-03-14 @ 21:07:50
Postat av: Malin

Haha verkligen!! :P

2011-03-14 @ 21:24:17
URL: http://pinglish.blogg.se/
Postat av: matilda

Haha så det kan bli! :P

2011-03-15 @ 10:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0