Lars Winnerbäck

Alltid såhär på våren så börjar jag lyssna på Winnerbäck. Jag vet inte riktigt varför.
Men just i år har det varit lite si och så. Inte varit sugen på någon Lasse alls!

Men idag. Då slog suget till och just nu lyssnar jag på, Lars Winnerbäck.
Städar häcken av mig med. Känns som jag försöker göra allt så fort som möjligt, ändå tar det 426 timmar längre än vanligt.

För som jag skrev i tidigare inlägg så höll jag på att bli sjuk. Nu är jag sjuk!
Skallevärk och feber. Och näsan rinner stup i kvarten. Halsen värker osv. osv. Ja lite klagar jag allt idag.

Vill inte vara sjuk!
Jag ska ju städa upp allt här och tvätta allt sen ut med Cosmos och Fanta.
Men blir jag sugen på det nu? Nej!

Jag ska iaf dra ut till Rosenfors sen för att hämta skinnjackan och mina Converse! Me like!!
Kan ju inte komma i stövlar och vinterjacka till Halland på lördag! Om vädret ska vara som det är nu vill säga. Man vet aldrig!
Sist vi var där blåste det och snöade om vartannat. Det var mer läge för scooteroverall än skinnjacka då.

Nej men man kanske skulle ta tag i resten här hemma. Så det skiner när Henke kommer från jobbet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0