Jobb jobb!

Nu rullar det på. Denna veckan är det ganska mkt jobb. Å det är skönt! För pengar kommer det gå åt. Lite för mkt kanske till och med!
Så det tål att ligga i :) Det Hittills denna veckan har jag avverkat 2 nattpass och 1 dagpass. Har 2 nattpass kvar och sen är det helg för min del. Kommer bli skönt. Å kul dessutom :)) För i helgen bär det av på roadtrip! Men jag håller det lite hemligt ett tag till.

På fredag ska Henke och jag in till Vimmerby är det tänkt. Inhandla lite bra-å-ha-grejor ;)
Vi ska även in och säga till om vilka tapeter, golv och färg vi ska ha i lägenheten. Så himla kul!!

Men helgen är inte här ännu. Så man kanske skulle fokusera på idag.
Så nu är det dags att bege sig till stallet. Får med mig Chili och Fanta idag :D

Å ikväll kommer Henke hem <3 Skönt att han ska jobba på lite mera hemmaplan ett par dagar nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0