Grått..

En mulen dag idag. Men det gör inte mig något faktiskt. För jag är så himla lycklig ändå!
Allt bara rullar på nu. Så himla skönt. Låt det få vara så här ett bra tag nu <3

Vår lilla Heffa sköter sig utmärkt. Hon sover mest! Haha.
Himla go valp det där :) Å lugn och snäll är hon med. Passar oss kalasbra!

Om någon timme ska Heffa och jag bege oss till Vimmerby. Heffa ska få besöka veterinären för att få vaccination. Så vi får hoppas att hon sköter sig lilla damen.
Vi får även med Natta som sällskap <3

Henkan har begett sig till Moheda för att vara där och jobba tills på torsdag. Så jag får snällt stå ut här hemma med vovvarna. Saknar honom redan!
Men sånt är livet :)

Nu ska jag iaf plocka iorning lite här hemma och ta hand om disken innan det är dags att bege sig mot Vimseby :))



Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

Hoppas de´ gick bra hos veterinären.....:)

2011-03-29 @ 22:02:12
Postat av: Malin

Ja det gick kanon :)) Hon skötte sig så fint så :D

2011-03-30 @ 01:15:22
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0