Duktigt!

Alltid. Och jag menar verkligen alltid, när Henke är borta i veckorna och jag inte kan sova om kvällarna. Så får jag för mig att jag ska städa eller något liknande.
Det slår aldrig fel!

Ikväll kom jag på att jag verkligen ville ta hand om all disk som stod på diskbänken.
Sagt och gjort. Så då var det avklarat.
Då fick jag för mig att jag skulle rensa ur kylen.
Så nu är det urrensat och alla hyllor och lådor är diskade. Svinbra!

Jag har tänkt ta hand om kylskåpet ett bra tag. Men har liksom inte haft lusten till det. För det är något som jag normalt sätt tycker är sååå tråkigt!
Men ikväll hade jag nog kunna rengjort 14 kylskåp till!

Jag funderar på att göra en storrengöring av toaletten med innan jag kryper ner i sängen.
Ja jag gör't!

Tjoflöjt!

Ibland så kan jag inte låta bli att sakna mitt långa hår! Men det är ganska kört just nu.. Jag har ju spridit ut mina tunna små hårstrån över USA, Hultsfred och ja gud vet allt. Så jag får helt enkelt ha kort tills det växer ut nästa år eller så.  


Kommentarer
Postat av: Style by Elin

Ja men deras bodybutter är ku kanon däremot. Mums!

2011-03-17 @ 08:47:40
URL: http://www.stylebyelin.se
Postat av: nillan

hej

du är väl fin i håret som det nu är.

duktig tjej som håller ordning hemma på bästa sätt o då det kliar i fingrarna så är det bara att sätta igång:)

har du hört nåt från dutchess?

kramar Nillan

2011-03-17 @ 09:10:50
URL: http://www.hoghult.zoomin.se
Postat av: Annette Brååheden

Önskar jag hade hälften av din energi o få nått gjort här hemma.....skulle jag mot förmodan få ett ryck så sätter jag mej ner o väntar till det går över.hahahahahaha...nja nu skojar jag allt lite ..men de e för jävla tråkigt :P (^L^)

2011-03-17 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0