Syrebrist? Javisst!

Det är bara så himla klibbigt överallt nu!
Det går knappt att vistas inne i vår lägenhet. Så himla hett! å fastän vi haqr fönstrena öppna om nätterna och helt tillstängt om dagarna+ persienner nerdragna, så blir det bastu. Puh! Vet inte riktigt hur vi ska överleva sommaren.

Tack och lov är det någorlunda svalt i sovrummet iaf då det ligger på nedervåningen. Tur är väl det! Men övervåningen är bastu som sagt. Men å andra sidan, tänk vad fett vi bränner här i bastun! Fettet vi inte har.

Jobbade natten som var och kan säga att det var inte svalare där. Men det är ju ett bageri så kanske inte så konstigt. Hade både ac och fläkt igång men ändå blir det minst 30 grader där inne. Hua..
Men där ska jag tillbringa min sommar så det är bara att se glad ut, och det gör jag!


Frida och jag slängde in alla 4 hundarna idag och drog till sjön en vända iaf. Dessvrre hade solen gått i moln när vi väl kommit fram! Men det var skönt trots det.
Och hundarna tyckte det var kul att få leka och bada. Det är huvudsaken!

Och på tal om hundarna så hade visst jätteroligt i hundgården inatt! De drog ut allt som finns inne i hundhuset och massakerade det totalt. Duktigt! Det låg skumgummi precis överallt! Det såg ut som det snöat där inne. Ja duktiga som sagt!

Annars har det inte hänt så mkt. Jag somnade på soffan förut och vaknade sådär 4 timmar senare. Ja vad ska man säga? Man får kanske göra så ibland när man jobbar natt :)

Nu ska jag leta vidare efter soffbord. Vi bara måste ju ha ett! Helst igår..
Önska mig lycka till!


En liten del av allt skumgummi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0