Då var den i hamn!

Ja den där bössan som Henke har tjatat om så pass mycket att jag fått små skavsår i öronen.
Det blev en Blaser R8 som det heter så fint. För fin, det är den tydligen. Jag själv vet inte. Det ser mest ut som vilken bössa som helst kan jag tycka.
Men han är glad! Då är jag med det.

Jag själv handlade inte särskillt mycket i storstan. En vattenskål till hundarna! Så den gamla runda är nu ett minne blott. Skitbra. Inget mer vatten på golvet nu då kanske??

Annars har det väl inte hänt så mycket. Vi har fått 4 mm regn idag! Det informerade Erik mig om. Det kan vara bra att veta för dom som bryr sig om nederbörden. Vilket inte jag gör så mycket. Jag vill ha sol. Mycket mysigare.
Just nu ligger vi här, 3-åringen och jag, i soffan med varsinn laptop. Hundarna i hallen, med varsitt tuggben i gapet. Vilken underbart romantisk fredagkväll!!
Så nej. Jag slår igen min dator och tackar för mig!

Tack för mig hej!

Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

Trevlig helg på er <3 kram (^ ^)

2011-06-10 @ 22:16:33
Postat av: Malin

Tack! Det får du med ha :) <3 kram

2011-06-11 @ 13:50:40
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0