Arg!

När jag var på Karlsson för ett tag sen så hittade jag så fina muffinsformar där! Det fanns alla möjliga färger. Så jag köpte en paket med svarta med vita prickar på och en paket med limegröna med vita prickar på.

Idag skulle jag så duktigt baka dumlemuffins i dessa fina formarna.
Slängde ihop en smet och skickade i den i formarna. Det dröjde inte länge förrän de vek sig åt alla håll och kanter och dessutom LÄCKTE i botten!!

Så det var bara att slänga alltihopa. Som tur var hade jag ett par andra formar i skåpet som jag bakat i förr. De höll måttet även idag! Så några muffins blir det, men inte ens hälften så många som det var tänkt.
Många - för Karlsson´s muffinsformar.



Karlsson´s fina värdelösa formar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0