Nästan samma!

Det har gått ett tag sen jag skrev här nu. Sorry!

Men livet rullar på. Jag är ungefär samma Malin som jag var för ett par veckor sen. Jag har min Henrik kvar, vi bor i vår lägenhet i Målilla, vi har 2 hundar, en häst och jag har bytt jobb. Ja, bytt jobb har jag ju! Jag har lagt grädden på hyllan och tagit fram margarinet istället! Här ska lagas mat nu iställe för att baka tårtor. Great!!

Nästa helg åker vi äntligen, ja jag menar verkligen ÄNTLIGEN, till Göteborg! Vi skulle varit där för flera helger sen typ! Men pga jobb och annat så har vi helt enkelt fått skjuta på det hit och dit. Men nästa helg ska vi dit. De med bastu!
Det ska bli hur skönt som helst. Vi ska snarka på hotell tills grannarna börjar klaga, åka karusell tills vi spyr och gå loss i baren tills dom skickar ut oss. Here we come!!!

Men tills dess kör vi på med jobb. Känns som jag kan stå ut med det. Absolut!

Nu ska jag iaf ge mig ut på en sista runda med hundarna. Sen ska jag bara slappa i soffan. Kanske somna en stund för att sedan vakna när Henke kommer hem om ett par timmar. Han är i skogen å skjuter svin! Eller ja, jag hoppas fan att han skjuter minst en! Jag menar, annars kunde han ju lika gärna legat hemma under täcket med mig ;)


Ha det gott allihopa! För det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0