Update?

Liiite kass uppdatering här nu. Jag vet!
Men det har varit så mycket nu efter nyår. För det första så har jag jobbat en hel del. Å det är ju positivt. För pengar går det åt som fan...

Sen har jag ju hästarna som tar sin tid. De ska motioneras ch styras där. Inget man gör på 2 minuter. Å så får jag ju erkänna att jag är nykär! Å det är klart att det tar lite tid om dagarna med. Men jag bara älskar't!! Min fina Henkeboy <3

Så ja. Bloggen har fått ligga på lite is nu. Precis som hela Målilla gör med för den delen. Isgata vart man än går. Hua!
Men det är bara att halka sig fram. För sitta inne hela dagarna går ju inte. Inte om man heter Malin iaf..

Men i slutet av förra veckan vart jag liggandes ett par dagar. Skallevärk som aldrig förr. Å då kan jag säga er att jag haft riktigt ont i huvudet innan. Men detta var rekord. Låg och tjöt hela helgen i stort sett. Väldigt givande!
Så det var så pass illa att jag fick åka te farbror doktor. Inte vart jag klokare där. Blev hemskickad för att äta 11 tabletter per dag i en vecka. Nej tack. Leverskada vill jag inte ha!

Men nu är det lite bättre. Nu är det så jag står ut med att iaf. Värst när man böjer sig ner och så. Men lite får man väl leva med helt enkelt :)

Nu ska jag sätta fart här. Plocka undan lite och diska. Sedan halka bort till Piff <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0