Här händer det grejor!

Ja det går lite väl fort nu tycker jag. Dagarna, och likaså veckorna, bara springer iväg!

Dutchess är mer eller mindre såld. Ska leverera henne imorn. Jag kan inte annat än att tro att hon kommer få det toppen hos sin nya familj. De verkar ha koll på läget och känns som de är en helgo familj!
Så nu håller vi tummarna!

Cosmos och jag flyttar imorn till Hägelåkra, igen!
Detta för att jag tycker det är otroligt tungt att ha häst när man inte har stall, el och vatten.
Kanske är jag en bekväm jäkel, men då får jag vara det. Tycker som sagt det är tungt och det blir ett jäkla farande. Å finns det ett stall bakom där man bor, så kan man ju nyttja det med :)

Så nu ska jag dra iväg till Hultan och sen hämta transport och lite så att det kan köras spån till Cosmos nya boende.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0