Det var det bygget!

Söndag och slappdag.. Trodde jag!

Runt lunch tog jag Fanta och begav mig uppåt stallet för att fodra pållarna och ge mig ut på körtur med Cosmos och Dutchess.
Men allt blir inte alltid som man tänkt sig, t.ex som denna dagen.
Denna dagen sprack hela min plan genom att stallet rasade ihop(!) Ja ni läste rätt..

Elin och jag såg när det kom som en våg och drog med sig hela yttertaket för att sedan bilda en stor vedhög. Ja ungefär så kan man beskriva det.
Ganska tragiskt, men dessvärre sant!
Många känslor på en och samma gång. Här hade vi tillbringat våra senaste år med våra hästar.
Ett ruckel för många kanske. Men inte för Elin, mig och våra hästar. För oss var det våra hästars boende som vi tillbringat många timmar i.

Men vad gör man? Nu har det hänt och vi kan inte annat än att vara glada över att både djur och människor är hela. Tur i oturen!
Men visst är det tråkigt..


Från stall till vedhög. På bara ett par sekunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0