1 Januari 2011

Nytt år, nya möjligheter!

Vaknade upp bredvid denna där speciella personen idag :) Det första han säger är: "Döda mig!". Intressant tänkte jag..
Men jag kände inte för att ha ihjäl personen i mitt liv som jag tycker om så mycket! Så han fick snällt stå ut med sin skallvärk.

Vi tog oss ur sängen iaf och det blev en promme i blåsvädret! Jag började fundera på om vi hamnat i Skåne...
Släppte ut pållarna och gick sedan hem för att sova igen då vi bara sovit i 3 timmar. Men nej. Ingen som var trött där inte.
Men lite senare idag kom tröttheten ifatt oss. Så då sov vi nog iaf 2 timmar till. Gött!


Det tynger mitt hjärta att Cosmos inte är okej.. Måtte det gå att få honom okej igen!!


Sommaren 2010...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0