Slappt!

Det blir ingen del 3 på nackspärren.. Det blir lite för tjatigt då det fortfarnde gör svinont!

Men men. Idag vaknade jag av Henkes underbara väckarklocka vid 5(!) Hua..
Men jag låg kvar i sängen till 6.30 ungefär. Sen hamnade jag framför tvn tills det var dags att dra till pållarna å slänga ut dem.

Fixade iordning mig sen och så drog syrran och jag till Vetlanda för att hämta hundmat och inhandla ett par viktiga saker.

Annars har jag inte gjort många knop idag! Varit ute med hästen och dogsen. Sovit bort typ över en timme med. Men det var välbehövligt!

Imorn står städning på schemat. Det har det iofs gjort flera dagar. Men har man nackspärr får man skjuta på det lite har jag hört.

Ska klippa häst också, så länge ingen annan hade tänkt göra det åt mig. Det är ju så roligt!!

Nej här kan jag inte sitta och sitta hela kvällen. Hopp i säng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0