Nackspärr!?

Ja idag vaknade jag upp och kände mig ungefär som 75+ när jag ropade på Henke. Jag tog mig inte ur sängen helt enkelt. Jag låg där som en gammal gammal stackars tant.
Svinont i nacken och så sträckte det sig ut i axlar och ryggen. Jaha sa Henke, nackspärr!!

Jag som aldrig haft nackspärr nästan dog! Jag har väk inte tid att ligga såhär flera dagar heller. Aldrig i livet!
Men ett samtal till Ingela sen tog det inte så lång tid förrän hon var på plats. Å tur var det för jag höll på att kissa i brallan!

Fick massage och laserbehandling som gjorde susen, ett par timmar iaf :) Tusen tack Ingela!!

Sen kunde jag ta mig ut i skogen och spåra med dogsen och Henke. Tur!
Sen var min nacke helt åt skogen igen. Men efter att ha varit hemma och vilat så lyckades jag ge mig ut och köra min häst med. Ont som tusan men det gick.

Men nu är det soffläge igen. Det kan nog behövas känner jag. Min kära vetekudde och jag :))

Annars rullar allt på. I onsdags blev jag ett år äldre med. Men det är ju inte så märkvärdigt! Äldre blir ju alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0