Nackspärr, del 2.

Ja som ni kunde läsa igår har jag åkt på nackspärr.

Idag hade jag hoppats på att vakna upp och vara helt fri från skiten. Gjorde jag det? Nej!
Om jag kände mig som 75+ igår, så kände jag mig nog som 90 år idag! Hua..

Men jag har kämpat mig igenom dagen och jodå, än har jag inte haft ihjäl mig själv. Inte någon annn heller i och för sig. Tur är väl det.

Henke har lagat en väldigt god rådjursgryta idag.
Det var ingen 30-minuters gryta precis, men ack så god den blev! Guldstjärna i kanten till min babe :)

Just nu håller Henke på att packa inför imorgon då han ska dra iväg på jobb igen. Suck! Men det är sånt som måste göras :)

Själv ska jag dra in till Vetlanda imorn för att hämta hundmat! Gött... För dogsen iaf!

Vi tar en stänkare nu jag och nackspärren som han hade sagt, Grannen i Beck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0