Höst!?

Jag kan inte låta bli att få panik över hur vädret är nu.
Idag har det verkligen varit riktigt höstväder! Det har blåst halv storm ute och regnat till och från. Ja det åskade till och med idag när jag vaknade. Hua!

Jag får sån himla ångest när jag tänker på att sommaren typ är över.
Hjärnan börjar snurra som tusan och jag kan bara inte komma fram till när jag njutit av denna sommaren? Jag tror banne mig inte jag haft mer än någon enstaka dag då det har varit riktigt sommarväder och jag har varit ledig.
Det slår aldrig fel att man jobbar då det är toppenväder.

Jag blir deprimerad! Nu kommer jag få vänta ett helt år tills jag får njuta av sommaren igen :( Urk!
Detta får mig inte precis att längta mindre efter USA heller. Gud vad jag vill tillbaka dit! En resa dit nu och få träffa alla igen och njuta av sommar ett tag till, det hade fasen inte suttit fel!

Men istället får jag vara kvar här hemma i höstvädret och jobba..

Å en sak till. Ikväll när jag var ute med Cosmos hade jag filt och mössa på mig. I AUGUSTI!! Det är fasen inte okej, det är det inte! Blääää ge mig mer värme :((


Depp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0