Det gamla vanliga!

Vi är liksom back in Målilla nu! Eller ja. Det var ju sådär över en vecka sen, men ändå! Vi är tillbaka iaf.

Vi hade det skitbra i Götet! Så bra att jag skulle kunna tänka mig att ta en roadtrip nästa helg igen. Men jag får väl vänta ett tag till iaf. Ett par veckor till typ. Eller ett år!

Nu är det gamla vardagen igen som gäller. Typ jobb, hästapållen, hundarna och ja ni vet, det tradiga!
Men jag kör på. Jag jobbade 6 dagar förra veckan och det var ett helvete ska jag lova. Att det kan vara så mycket hungriga människor på ett sånt litet ställe. Det tar liksom aldrig slut.
Men dag nr 7 var jag ledig och då vaknade jag innan klockan 6 på morgonen. Sovmorgon? Nej inte direkt!

Jag drog på utställning med Cosmos istället för att vara hemma och slappa och ta igen mig. Men det var kul. Han fick guld och matte var nöjd. Hästen med säkert! För han vann morötter som han åt upp snabbare än han fick dem.

I lördags kväll var vi förresten i Vimmerby med ja! Jag, Henke och massa andra trevliga människor. Vi käkade mat och tjatade om både det ena och det andra halva kvällen. Det var trevligt :)

Nä fy fasen vad trött jag är nu! Det är nog bäst att jag går och lägger mig innan jag somnar här på soffan. Det vore ju dumt..


Party party!

Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

Grattis till Guldet!!!! <3<3

2011-08-10 @ 08:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0