Work, hard work!

Blir endel med jobb denna veckan då Nathalie har begett sig till Stockenholm på kurs.
Vi får hoppas att hon kan få koppla av lite där med när hon ändå är där :) Det behöver hon!

Så nu är det fullt upp.
Åker hemifrån halv fyra på morgonen och sen jobbar jag till runt 10.
Hem för att hämta Heffa och sen bege sig till stallet för att fixa stallet och motionera Cosmos.

Sen hem och äta och fixa i hemmet. Heffa ska få lite stimulering med och lite träning.

Sen försöker jag klämma in lite sömn emellanåt med. Å det går lite för bra! För jag skulle ta en powernap på 15-20 min förut och jag vaknade efter 3 timmar. Oops! Heffa låg i andra delen av soffan och snarkade. Haha sötnos <3

Har agerat diskmaskin ikväll med. Fattar inte vad fasen all disk kommer ifrån!? Känns som att jag inte gör annat än å diskar. Men det är väl bara att gilla läget. Själv göra, själv ha ;)

Nää nu ska Heffa få gå ut en vända. Sen blir det att lämna upp henne till Ellen och Sweetie. Å sen försöka sova så man orkar upp vid 3 inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0