Love you long time!

Helgen gick fort känns det som. Så fort att Henke och jag knappt hann å ses något. Men så blir det ibland. Vi får ta igen det kommande helg :)

När han kom hem Söndag kväll hade han iaf med sig lite presenter till lilla mig! Tyckte jag var himla gulligt av honom att han faktiskt tänkt på mig när han var på kryssning med grabbarna.
Så det blev 1 liter vodka, nästan 1 kg Winergum och bäst av allt, en bodylotion med doft av kokos som kommer från The Bodyshop, mitt favoritställe!
Jag blev jätteglad! Tack min babe <3

Sen Henke åkte hemifrån igår på morgonen så har det hänt en hel del!
Så på torsdag när jag jobbat så ska vi dra iväg på en roadtrip! Gud vad jag längtar :))
Det är nästan så att jag skulle kunna tänka mig att sova tills på torsdag morgon bara för att få tiden att gå!
Men vart vi ska, avslöjar jag på torsdag :)

Fredag är det tävlingsdags! Då styr vi ekipaget mot Vaggeryd för att göra debut för i år. Precision och dressyr kommer vi att starta Cosmos och jag. Ellen agerar groom och Henke håller i filmkameran alternativt kameran.
Ska bli jättekul!!

Nej nu ska jag plocka undan lite här.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

Lycka till! kram :)

2011-04-19 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0