Heffakluuump!

Det har inte blivit alltför mycket vettigt idag.
Jag och Heffa har bara hängt med varandra. Kändes som det behövdes en sån dag.

Vi var bland annat åt Hultsfred och köpte foder till Cosmos och ett täcke till henne.
Känns ganska meningslöst att köpa täcke åt henne nu när hon växer. Men hon har frysit så dant när vi varit ute och kört och hon varit med i stallet. Hon har ju inte jättemkt päls och nu när det blåser och regnar titt som tätt så blir det rätt kyligt.
Så nu har hon fått ett regntäcke från Hansbo.
Lär väl växa ur det inom ett par veckor :P Men frysa ska hon inte behöva iaf :)

Ja annars har vi inte gjort så mycket mer. Varit ute i Rosenfors, fixat stallet och bara slappat. Jag försökte med att sova ett par gånger eftersom jag jobbade natten till idag. Men nej. Det var jävligt döfött!

Nej nu ska jag ge mig ut med Heffa på en liten promme. Träna lite övningar med henne också!

Ha det gott!




Kommentarer
Postat av: Annette Brååheden

Så fin hon blev med täcket..."lilla" Heffa <3 (^ ^)

2011-04-06 @ 22:04:04
Postat av: Malin

Hihi tack :D <3

2011-04-07 @ 11:17:35
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0