Förlåt?

Ja förlåt mig. Men jag tror faktiskt att jag glömde bort att jag faktiskt har en blogg. Inte likt mig!

Men här är jag igen!
Så vad har hänt sen sist. Massor skulle jag tro!

Cosmos och jag är anmälda till en körtävling på fredag i Vaggeryd. Dessvärre var det lite taskigt med anmälningar. Men vi hoppas att det ramlat in några så det blir av.
Ellen ska med och grooma. Eventuellt tävla precision med Bob med. Jag tjatar!
Henke följer med för att filma och hålla koll på Heffaklump. Miljöträning är ju bra!

Vi har även fått klart nu att renoveringen startar den 26/4 här i lägenheten!
Det känns verkligen underbart skönt. Som vi längtat efter ett datum.

Vad som är mindre positivt är att vi valt tapeter och golv ur helt fel serie. Vilket innebär att det blivit en kostnadsfråga= För dyrt!
Så vi skulle få veta vilka vi hade att välja emellan. Fondväggen får vi iaf. Men jag vill ju ha den andra tapeten och det golvet. Å det med bastu!
Så vi får väl se. Kanske vi kan lägga mellanskillnaden så vi får som vi vill ha det..

Så när vi kommer hem från tävlingen nästa helg vet vi vad vi har och göra resten av helgen. Plocka upp allt från sovrummet och bosätta oss på övervåningen!

Men det gör vi så gärna. För när det där sovrummet är klart kommer det bli så himla bra! Ja helt klart toppen. Jag kan knappt vänta tills det är klart så man får sätta igång med inredningen!! Yippieyayoo!
Sen tar vi tv-rummet!

Vi har även ett annat projekt på G som vi hoppas ska gå i hamn. Jag håller en tumme och hoppas på det bästa!

Ja annars tuffar väl allt på. Hundar och häst funkar bra. Henke och jag mår bra. Å sist men inte minst så har vi ju äntligen fått vår! Sånt underbart väder så man kan knappt tro att det är sant. Gud så härligt!

Nu ska jag kila ut en vända med hundarna. Sen kommer Henke hem då han varit på Svensexa med Mattias och gänget. Hoppas dom haft en bra resa :))

Ha det gott allihopa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0