Wohoo!

Att ligga vid poolen igar var bara saaa underbart! Hela stallet for mig sjalv med ;)
Blev manga dopp kan jag lova da det verkligen var stekhett! Var tydligen den varmaste dagen pa hela aret. Hittills iaf :P Sa ja det var ju ganska varmt om man sager som sa. Tror dom sa det var typ 104 grader! Puh..
Tur man var ledig sa man slapp jobba i den varmen :)
Var lite kul iaf nar jag satt uppe och kikade omkring lite.. Sa kommer det en ekorre!! Hoppar i poolen, simmar tvarsover, hoppar upp och sen springer ivag och hoppar upp vid vattenfallet for att sedan forsvinna upp i palmerna!! Haha fy fan vad paff jag vart! Men sot var den minsann :P
Ann och dom garva som tusan nar jagberattadedet! :P
Efter att ja stekt klart blev det att dra hem och fixa iordning sig for lite middag och bio med Erika :)
Kakade pa Baja Fresh. Typ kycklingtacos for min del. Smakade bra!
Sen blev det bio da. Kikade pa Flipped denna gangen.
Det var en gullig film! Kanske inte superbra enligt mig da men helt okej iaf :)
Ett gulligt slut med
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0