Sket slut!

Igar nar jag var pa vag hem till huset efter en ridtur med Fuzz blev jag inbjuden pa champange har i stallet! Inte illa ;) Det var Swea, Katie, Terrie och jag som lyxade till att lite en mandagkvall :P
Efter ett par glas drog vi in for att ata mat pa Wood Ranch. BBQ!!!
Det ar verkligen bara sa underbart gott dar. Me like!
Jag fick agera chauffor hem sen!? Eeeeh... Haha ja nagot hande dar ;) Sa det var bara att styra jeepen hemat ranchen igen. Var lite nervost att kora har nar man ar van vid sveriges regler och vagar :p Men det gick ju bra iaf! Hem kom vi!
Idag har jag jobbat som vanligt da..
Pa formiddagen blev det att styra med unghastarna och sen en liten uteritt med Swea. Jag red da Fuzz.. Han lunkar minsann alltid pa i sin takt. Sa det passar perfekt att ta med honom med unghastarna forsta gangerna :)
Efter lunch styrde jag med folen och sen sadlade jag John for att ta ett pass med honom pa ridbanan. Bade hast och jag var sket slut sen. Mina ben varker fortfarande. Haha. Sa jag vet nagon som kommer ha traningsvark imorn (A) Men det ar bra! Vet man att man gjort nagot  vettigt iaf! Och jag hade ju tankt springa nu efter jobbet, men det far vara tills imorn!
Gav aven John ett ordentligt bad efter ridturen. Det var behovligt! For skitig.. Ja det var han ta mig tusan..
Nu har jag skallevark pga att jag typ inte druckit nagot idag.. Dumt av mig! Men det gar val over det med antar jag. imorn ar det nya tag igen :)
Det var allt for idag! Bilder far ni inga. Ni fick ju massa igar ;)
Ha det gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0