Ledig idag :)))

Ja idag ar det mandag vilket betyder att jag ar ledig! Himla skont men samtidigt lite trist faktiskt!
Emma och Anna drog till San Diego idag och kommer hem nagon gang i slutet av veckan.. Sa vi far hoppas att dom far det bra dar iaf nu sista veckan innan dom drar hem till Sverige igen :)
Sen ar jag ensammen kvar har! Men det ska nog ga fint :)
Hittills idag sa har jag bara atit lite frukost och tagit en promenad runt pa ranchen. Ska forsoka sola lite har med tankte jag. Maste ju jobba bort min snygga arbetsbranna jag dragit pa mig ;)
Hoppas aven att jag ska kunna fa flytta upp till stora huset sa jag slipper det lilla. Kanske att det blir idag!
Kan verkligen inte sova nere i det lilla. Kanns inte hemma och sen det kom en spindel och krop pa mig haromnatten sa ar det definitivt kort!! Usch! Jag ar ju sa forbannat radd for dem sa det finns ju inte!
Men nog om de!
Nu kommer lite bilder harifran :)
Ena rundkorallen har pa ranchen :)
Emma, Anna & Jag i Beverly Hills :)
Trotta fol :)
Frukten ar helt fantastisk har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0