Hot!

Som vanligt ar har valdigt varmt.. Tur jag ar het med sa jag passar in ;) Hohoo!
Idag har jag fortsatt mitt projekt med att rida in unghasten. Som jag fortfarande inte riktigt kommit pa vad han heter! Skulle fragat Terrie idag men det glomdes helt enkelt bort..
Han skoter sig iaf sahar langt.
Sa idag flyttade vi ut fran rundkorallen till ridbanan. Skulle testa galoppen sa kandes som att vi kunde behova lite utrymme.
Han skotte sig iaf bra aven darute. Galoppera med ryttare pa kunde han tydligen ocksa!
Efter detta pass rann det svett om bade mig och hast. Usch! Sa javla varmt har som sagt.
Och att ridbanan inte har en enda liten flack med skugga gor ju inte saken battre heller. Men men. Det ar bara att se glad ut och jobba pa :)
Efter lunchen laddade jag om for annu ett ridpass. Denna gangen med Copper Canyon.
For att vara sa pass varmt sa tuffade han pa bra. Lite segt kanske. Men vad kan man begara!?
Efter detta var jag annu en gang genomblot. Likasa hasten! Bla bla!!
Sen blev det bad av lite ston. Dom ska se fina ut till imorn tankte jag :P Da kommer det nagon veterinar eller nagot och ska ga igenom hela bunten. Sa da kan man ju inte se ut hur som helst.
Nu har ja lyckats samla pa mig lite mera energi igen. Kakor ar bra!
Sa jag tvattar lite och ska snart fixa lite kak. Eventuellt!
En dusch ska det nog bli innan med sa man kanner sig lite mera nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0