Hett!

Det bara ar som sa att nar helgen narmar sig har sa hinns det inte med sa mkt uppdatering har. Illa! Men sant ar livet. Har kommer en liten iaf :)
Fredag och efter jobbet taggade jag och Amy for lite fest! Det blev hon och jag och vi drog ivag till en bar nagonstans. Tog en drink och kikade omkring lite.
Var inte sadar mkt drag dar sa vi drack upp och drog vidare till en annan pa andra sidan gatan typ..
Dar var det lite mer folk men dansgolvet.. Ja dar fanns inte en kotte. Folket vet tydligen inte att man anvander det for att dansa pa.
Daremot visste dom hur man drack drinkar. Ocksa hur man spelade olspel och massa annat. Men men. Fulla blev vissa iaf! :P
Vi blev aven bjudna pa varldens godaste cookies i den andra baren. Uppskattat! ;)
Nar vi hade fatt nog drog vi hemat da jag aven skulle upp och jobba pa lordagen. Lite somn kan ju vara bra!
Lordag och jag skuttade upp ur sangen nar klockan ringde 6.30. Piggare an nagonsin! ;)
Sen var det bara att satta igang med all;a dagens sysslor. Red ett pass med Copper pa ridbanan. Just da var det sadar 35 grader och jag holl pa att DO! Copper daremot kandes piggare an vanligt. Knasigt.. Sa efter det ridpasset ville jag bara ha ett bad!!! Men inte da.. Bara att fortsatta med resten av hastarna.
Efter lunch drog Amelia och jag ivag pa clinic med Violet. Val framme vantade Terrie :)
Jag och Terrie agerade publik. Jag aven lite paparazzi! De bilderna kommer en annan dag..
Men Violet och Amelia gjorde ett fint jobb tillsammans och efter det var hast trott! Tror aven Amelia var ratt trott.. Varmen tar pa krafterna!
Hem for att fodra pallarna och sen snabbdusch och fix for att dra ivag med Amy till Rebecka. Dar blev det att fixa tacos och sen kaka! Satt mkt bra efter denna heta dagen :)
Och vad vore en middag utan efterratt?? ;) Sa ja efter maten blev det glass. Satt ju inte fel det heller :P
Jag var helt dod sen! Halvtaskigt med somn ett par natter och denna varmen som sagt.. Hua! Det tar pa en. Sa det blev en ganska tidig hemfard och tror jag sov redan strax efter klockan 22. Var ett tag sen jag gick och la mig sa tidigt en LORDAG!! :P Men men.
Idag ringde klockan som vanligt 6.30. Sa nu ska jag snart borja jobba. Men ar en kort dag idag. Bara 4 timmar. Sen blir det BEACHEN MED AMY!!! :D Ska bli sa jakla gutt!
Battra pa brannan lite med ;) Alla har sager att det ar typ svinkallt i vattnet. Sa vi far val se om jag badar. Sola ska vi iaf :D
Min lille Cosmos tavlar aven i hoppning med lilla Myrra idag hemma i Sverige!! Sa nu vantar jag spant pa film, bilder och heeela rapporten :D Sa himla kul for dem :)))
Ha det gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0