Helgen over igen da!

Ja det var annu en helg som sprungit forbi. Fort gar det!
Idag ar det aven 3 veckor sedan jag lamnade Malilla och drog till Skane. Imorn ar det 3 veckor sedan jag satt pa planet mot USA :D Herregud vad tiden gar!
Men helgen har varit kanon! I lordags jobbade jag pa dagen da. Red John och Tugg pa ridbanan. Tugg ar verkligen som en liten ponny. Han forsoker minsann smita ut i utgangen och ja lite allt mojligt. Skitunge! :P
Men annars kandes han ganska bra.
John ar bara sa harlig! Gillar honom mer och mer :) Nu borjar vi fa ordning pa galoppen med. Den har varit lite sadar forsta gangerna. Men nu har jag fatt klam pa den med sa nu rullar det pa.
Pa kvallen trodde jag det skulle bli en trakkvall da Amelia inte var hemma och Amy var hos sina foraldrar. Men ratt vad det var sa kom Amy innanfor dorren med Buddy sa jahopp dar var min lordagkvall raddad :D
Vi drog och tog en shake pa nagot stalle. Himla god var den!!
Sen blev det att handla lite pa Target. Eller ja ganska mkt.. ONYTTIGT!! Blev allt mojligt. Bland annat Oreo Gold och Oreo Double eller nat sant. De var goa bada tva! Dessvarre at vi lite for manga denna kvallen.. Haha.
Sondag och jobb 4 timmar. Sa det gick fort!
Efter det blev det en tripp med Amy. Blev pizzalunch pa nagon pizzatjofras! Gott var det iaf :)
Sen var vi laddade for shopping! Jag hade bestamt mig for att hitta en handvaska eftersom min ar kvar hemma i Sverige. Vi sprang in och ut i sakert 25 affarer innan jag hittade den!! Blev en Puma :) Mkt lacker om jag far saga det sjalv ;) 45 dollar sa det var kalasbra!
Sen blev det in te mkt mer. En vanlig vit topp bara. En sandar som ar bra att ha :P Men det finns sa jakla mkt snygga klanningar har!! Vill ha :P Men vet i tusan om det ar sa  lont... Inget man kommer ha anvandning for hemma sen precis :P
Men nagon kan man ju alltid kopa :) Vi far se!
Idag ar jag ledig! Sa himla skont :) Sa jag sov till typ 9. INTE daligt! Jag som alltid vaknar typ 6.30 aven att jag inte har nagon klocka stalld.
Sa jag ska ut i solen en stund sen och efter det blir det att rida John. Kanske nagon mer. Det beror pa hur mkt energi jag har ;)
Ha det gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0