Full fart!

Ja igar fanns det iaf att gora har. Och det gillas!
Forst jobbade jag nere med de hastarna. Fodringar, promenader, borsta, hagskiftningar, ridning och ja allt det!
Sen skulle vi raka en av hastarna dar uppe. Hon stod kanonsnallt och lugnt nar vi rakade mulen och sa. (Ja jag vet. Har rakar dom mulen pa alla hastar :S)
Men ratt vad det var exploderade hon nar vio tog oronen. Sa Ivan som holl henne fick hennes ena framhov rakt i skallen och sen rispade hon honom med den langs hela armen. Sag riktigt otackt ut!!
Det gick val skapligt bra iaf. Men vark har och dar fick han ju sjalvklart och svullet och sa.
Sa inge mer jobb for honom pa ett par dagar. Desto mer for mig som far hoppa in och ta bade mina och hans sysslor.. Men det ska nog ga :)
Efter jobbet fixade jag iordning mig och sa drog Terrie och jag till Ralph’s for att handla lite. Men mitt i allt kom vi pa att vi behover mer mat till hastarna. Detta var ett par minuter i sex. Foderaffaren stanger sex!! Sa vi fick kora som galningar bort. Haha. Men vi hann ;)
Efter detta skulle vi handla da. Men nae da kom vi pa att vi var sa hungriga sa vi stannade pa en BBQ restaurang och kakade. For min del blev det BBQ kyckling brost med potatismos och nagon sallad. Ja har aldrig atit potatismos till kyckling da.. Men joda det var faktiskt gott :)
Sa dar kommer vi nog kaka fler ggr!!
SEN bar det iaf av till mataffaren :p Antligen fick jag mitt godis ;) Lite glass blev det med. Ben & Jerry!!  En med marsipan och den andra var jordgubb cheescake. Smakade marsipanen igar och ja.. Den var supergod!!
Det blev iaf slapp vid tvn och jag somnade gott ett par timmar senare.
Sa inte var det svart att sla ihjal den dagen. Hade tankt uppdatera pa bloggen igar namligen men nae jag hann inte med det helt enkelt :P Men nu sa. Nu har ni lite uppdatering iaf :)
Imorn eller pa lordag kommer Emma och Anna tillbaka. Horde nat om BBQ-kvall har!? Oh ja det ska vi nog fixa :D
Ha det gott allihopa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0