Fredag!

REDAN fredag!? Herregud vad denna veckan har gatt fort.. Kanns som att det var mandag igar da Emma & Anna drog till San Diego! Men inte da. Sa ja imorn tror ja dom kommer tillbaka hit. Ska bli kul och hora hur dom har haft att pa sin lilla semestervecka :)
Jag ska antagligen bara jobba halvdag imorn och heldag pa sondag istallet.
Amy fragade namligen om jag ville haka pa och shoppa imorn med henne, Emma & Anna. Och ja dar var jag ju sa klart inte svar ;)
Sa det ska bli kul! Om jag nu fick jobba halvdag. Men det verkade sa :)))
Lite kul var det igar kvall faktiskt! Jag har varit sjalv i huset den har veckan och visste inte att Amy skulle komma igar. Sa typ vid klockan tio pa kvallen hade jag somnat till lite vid soffan.
Da kliver Amy innanfor dorren och blir livradd for att tvn star pa. (Hon visste inte om att jag var i stora huset) Samtidigt vaknar jag av att hon kommit innanfor dorren. Livradd satter jag mig upp i soffan och sa skrammer vi skiten ur varandra! Haha fy fasen vad vi garvade! Tva blondiner.. Inte latt ;)
Men det var trevligt att hon kom! Mindre trevligt att jag blev sugen pa glass och smallde i mig lite till! Haha men va fan.. Det branner vi snart!
Idag har dagen bestatt av typ det vanliga. Tagit hand om alla pallar, slangt in dem i skrittmaskin och in och ut ur hagarna och sa. Ingen ridning hann jag med dessvarre.. Vi prioriterade lite stadning har uppe istallet. Tur var nog de! Sen har hovslagaren varit har och aven veterinaren..
Men det hinns nog med att rida en hel del framover innan jag far hem till Sverige igen :P
Efter jobbet har jag faktiskt inte gjort sa mkt. Blev kak, en dusch och lite tvattning. Men nu kommer val snart Amy hem med sa da blir det fart i huset igen :P Guttans!
Ha det gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: rumptott

va fasen är du o jobbar nu någonstans?? =)

2010-09-11 @ 07:04:00
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ar i USA :P

2010-09-11 @ 16:51:10
URL: http://pinglish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0