Damn!

Sen jag insag att jag ska fa vanta i Toronto i 11(!) timmar pa hemvagen har jag gatt och funderat pa vad tusan jag ska hitta pa. Man kan ju kaka nanstans kanske. Men inte i 11 timmar :S Vet i tusan vad jag ska hitta pa..
Hur som helst fick jag besked nu om att det blivit en tidtabellsandring pa hemresan. Ja ja ja tankte jag! hoppas jag inte behover vanta sa lange da!! Men naha sa fel jag hade. Nu ska jag fa vanta 12 timmar istallet!!!! Va fan.. Jag kan erkanna att jag ar valdigt orolig for den dar hemresan.. Vad ska jag gora ensammen dar sa lange :( Fy fan rent ut sagt!
Men men.. Det ar ju ett tag kvar tills dess! Hoppas bara att jag far besok av den basta har sista veckan och att vi kan boka samma flyg hem!! For da kommer de timmarna antagligen bara springa ivag :D
Idag var det forsta gangen jag var ensammen med alla hastarna. Forra veckan var det ju Anna, Emma & jag :) Men ja jag tycker nog allt att det har gatt bra.
Det som ar krangligast ar att man ska blanda all mat till alla hastarna pa morgonen. Man har ju en lista att ga efter. Men da tal det att man kan alla namnen pa hastarna med ;) Men det gick bra iaf! Minnet ar visst battre an jag trodde :p
Sa pa formiddagen blev det att borsta unghastarna, ga med Smarty, lara sig skrittmaskinen, skifta pallar fran hagarna och ja lite sant.
Sen var det lunch och efter det blev det pyssel med folisarna. Dom ar bara for goa! Sa himla lugna och alskar nar man borstar och styr med dem.
Sen fixade jag iordning Violet for att ta en ridtur med henne. Det gick bra! Gillar verkligen henne :) Men det blev allt ett par skutt pa ridturen! Gick forbi nagra konstiga maskiner som stod parkerade vid vagen. Och oj oj vad livsfarliga de var :P Men jag satt kvar iaf ;)
Ja sen var det eftermiddagsfodring da och lite kul ar det allt att dom kallar den blandningen Betty Boop! Haha. Nar Terrie fragade mig idag pa morgonen om jag gjort fardigt Betty Boop undrade jag vad fasen det var for nat. Inte har vi val nan hast som heter sa tankte jag :P Men da skrattade hon och forklarade att det var maten man blandar pa morgonen som kallas Betty Boop. Knasigt! :P
Nu har man kakat lite och tagit en dusch. Ska snart vraka mig vid tvn tankte jag. Sen blir det inget mer idag!
Borde val egentligen ta en promenad.. Men mja, far se hur det blir med den :P
Den kan man val ta imorn eller nat! Kanske till och med en liten joggingrunda.
Det har faktiskt inte varit sa mkt sol har idag! Jag ar chockad :P Sen jag kom har det varit sol och asvarmt hela dagarna. Men det har varit lite skont att den inte varit framme idag. Det blir sa mkt lattare att gora alla sysslor da. Men imorn ar den valkommen igen :) Och da ar det ju onsdag redan! Jag som trott att det varit mandag hela dagen idag ;) Haha.
En av valparna akte idag med! Sa nu ar det bara Laila kvar. Och stackarn sitter och gnaller med sin mamma nastan hela tiden :( Men hon vanjer sig val till slut :)
Ha det gott allihopa!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0