Beachen!!

Beachen var nice igar!
Amy och jag slog oss ner i hettan och lag och stekte ett par timmar. Trodde jag skulle branna sonder mig totalt men icke da! Inte hittills iaf :P
Amy sa att vattnet var kallt. Men jag tankte att ah visst sakert! jag ska minsann ga ner och checka laget. Visst sa hon! Sa jag vandrade ner till vattnet och nar en vag kom over mina fotter holl jag pa att do! Det var svinkallt! Och nar jag sager svinkallt menar jag verkligen svinkallt!
Det var sa kallt att det riktigt gjorde ont i fotterna och benen.
Nae tack tankte jag. Inget bad har! Sa nar ja kom tillbaka sa Amy Jassa redan tillbaka? Var det kallt?? Jag skrek att det var ju for fan forbannat kallt!! Hua.. Och ja. Hon skrattade at mig!!
Pa hemvagen stannade vi till for lite shopping. Mest mat. Jag skulle hitta mig ett par stringtofflor med men det verkade varre. Det ar ju typ vinter har nu sa da ar det inga stringtofflor till salu inte! Men va fan.. Jag behover ju det!! Det ar ju svinvarmt..
Men vi lyckades samla pa oss lite godis och kakor och annan skit iaf. Det ar som vanligt nar vi handlar! Haha.
MEN! Vi hittade en ny variant av Oreo. En Halloweenvariant. Sa ja klart vi va tvugna att testa! Det var chokladkex med apelsinkram emellan. Inte dumma kan ja lova ;)
Sen blev det aven att ta med pizza hem. Sa klart fran Toppers! Inte dumma de heller kan ja lova ;)
Efter allt detta hade jag tankt mig att ta en loparrunda. Istallet lag jag i soffan och kollade film med Amy och at Oreo. Inte sa bra men va fan gor man :P
Idag ar jag ledig. Sov till klockan 8 typ. Wohoo!
Sa nu ska jag bara betala lite rakningar har sen drar jag till Ann och dem och lagger mig vid poolen. Sa jakla gutt! Sa ja.. Idag ska jag bara chilla i solen och bada lite ;) Grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0