Wegnigt!

Inatt var det ett jakla liv har! Askade som bara den och regnet stod som spo i backen. Hohoo tankte jag. Inte mkt till jobb imorn inte.
Och sa sant, sa sant! Blev en lugn dag.
For nar det regnar har blir det snorhalt overallt. Marken ar liksom inte van vid vatten.
Sa bade manniskor och hastar stannar mer eller mindre inne.
Men lite fick vi gjort iaf. Jag jobbade lite med unghastarna pa morgonen. Dom maste ju iaf fa komma ut och rora pa sig. Och den ena damen har lite svullna bakben sa sta inne ar inge bra for henne.
Efter lunch blev det klippning av Fizz och Tugg. Jag klippte Tugg och Ivan klippte Fizz.
Seriosa klubben alltsa! Men har man trakigt sa har man. Da far man gora det basta av situationen. Sa jag markte Tugg med "TGF". Jaklar ingen tvivel om vem han tillhor!
Style by Malin Olsson!
Efter jobbet blev det en powerwalk pa 40 min. Och jaklar vilken power jag fick! Eller inte.. Nae jag forblir nog trotter aven ikvall. Men det finns ju en anledning till att sa.
Duschen ar avklarad med. Kan inte sluta njuta av mitt kokosschampo! Doftar SA ljuvligt! Lite kokosnord ar jag kanske. Men kan ju inte jag ra for. Bara alskar doften av kokos!!
En Papaya Coconut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0