Sorry bloggen!

Ja forlat for att jag glomde bort att jag hade en blogg!
Men nu ar jag tillbaka.
Har haft lite fullt upp nu sa jag har helt enkelt inte hunnit med att blogga. Men igar kvall var jag sa jakla sugen sa tankte gatt till kontoret och skickat upp ett inlagg. Men med tanke pa att klockan var lite val mkt och det ar kolsvart hela vagen hit sa blev det inte sa.
Hur som helst!
Helgen rullade pa som vanligt! Lordagkvallen drog jag, Amy och Zac till baren! Denna gangen var det lite mer lyckat. Mera folk ute och mera drag :) Men sa var vi ju inte pa samma stalle som sist heller. Sa detta kanske var ett battre stalle. Har visste dom hur man skaka rumpa med. Wohoo!
Kahlua+Twizzlers=Bra skit!
Och alla dessa goda drinkar. Livsfarligt! Inte lustigt om man blir rund om fotterna ;)
Nar jag kom hem var jag sa uppe i varv sa inte kunde jag sova heller! Blev tv forst och avslutade med lite Kahlua. Hohoo!
Sen tog jag mig till sangen och det tog nog bara 1,5 timma innan jag somnade! Guldstjarna i kanten!
Sondag och endast 4 timmars jobb. Efter detta tankte jag att jag ska gora precis ingenting idag. Bara ta det lugnt och njuta av solen. Sagt och gjort! Somnade lite ute i solen innan jag krop in for att titta tv. Trodde jag! Somnade typ direkt och vaknade inte forran klockan var 8 pa kvallen!! Hell yeah! Vart fan tog den dagen vagen..
Men va fan gor de om 100 ar!
Mandag och jag var ledig. Skont!? Ja, Nej! Vart uttrakad efter att ha varit vaken i 10 min. Sa jag laddade upp for en powerwalk pa 40 min. Himla skont! Efter det drog jag situps sa det stod harligt till. Sen var det som gjort for en dusch. Slutligen lite frulle!
Sen var ju vadret sa toppen sa jag fortsatte att vistas ute. Blev ett pass med Copper pa ridbanan. Dumt gjort! For fy fasen sa varmt de va! Bade hast och jag var genomsvetta. Sa ja in i duschen igen!
Sen drog Terri och jag till Target for att shoppa lite :)
Hittade som vanligt massa busigt! Men denna gangen var inte allt till mig! Inhandlade lite harliga grejor till brorsbarnen! Fasters sma troll :) Sa det hoppas ja att de ska gilla! Vad det ar avslojar jag inte :)
Men var ju tvungen att kopa nagot till mig med. Egotrippad som man ar!
Sa det blev en Converseskjorta. Sa jakla skon! Marinbla var den helt enkelt!
Kanske kommer en pics pa den vid ett senare tillfalle.
Och ja idag har man ju jobbat igen da. Solen har skinit sa det stod harligt till. Eller ja den gor ju det fortfarande for den delen.
Startade som vanligt med ryktning av saluhastar+unghastar. Jakla vad fina de blivit ;)
Fick aven ner min nya goding idag! Eftersom Silver fick lamna oss sa har det nu kommit en ny hingst. En aring det med. Och han ar inte ett dugg samre an Silver var! Jag tror bestamt han tagit en plats i mitt hjarta. Satan rent ut sagt vad jag gillar honom. Och han har det sotaste huvudet en hast kan ha! Lille goding :)
Efter lunch vart det ridning av Copper Canyon och Woodford. De skotte sig bra bada tva. Och idag har jag jaklar anvant mina ridmuskler. (De fa jag lyckats samla pa mig).
Sa ja. Ska det bli en dag med traningsvark imorn igen!? Kan sa va!
Men men. Nu har jag inte tid att sitta har langre. En powerwalk ska det bli! Sen drar vi lite kak pa det med :)
Ha det gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0