Social Network

Ja vi var lite uttrakade igar. Sa vi drog pa bio Amy och jag.
Den har gangen blev det att kika pa "The Social Network".
Handlar om grundandet av Facebook. Vilken cirkus!!
Men en helt okej film. Lite rolig var den allt pa sina hall med. Kanske inte svinkul! Men vi skrattade. Ja ibland var det visst bara Amy och jag som asgarva i hela biosalongen! Vi kan det dar med vad som ar kul och inte.
Efter detta stannade vi i mataffaren for att inhandla lite stuff! Bland annat 2 kg Twizzlers och glass. Vi kan inte bara det dar med att ha kul. Vi kan aven det dar med hur man ater onyttigt! MEN! Allt var med lagt fettinnehall. Sa lite + i kanten dar!
Glassen skulle ju atas pa en gang forstas. Samtidigt som Amy korde. Plotsligt borjar det blinka bakom oss. Oj! Polisen! Sa ja da fick vi stanna sa klart.
Och fram kommer det en kille och fragar om vi vet varfor han stannat oss. Sa klart vi inte vet! Ja for ni kor pa cykelbanan! Haha oj! Gjorde vi, vi at glass svarar Amy! Hahaha ja herregud!
Men efter lite om och men hade vi klurat oss ur det dar och flirtat lite sa ja inga boter den har gangen. TUR!
Garvade en hel del at de sen. Ingen v oss har ett minne av att vi var pa cykelbanan och korde.. Polisen maste varit full!
Sen tog vi oss hela vagen hem iaf. Hela vagen till sangen tog jag mig med. Svintrott...
Idag har jag styrt med lite allt mojligt. Ridit 4 hastar bland annat. Traningsvark imorn? Kan nastan kannas sa. Sa det ar val bast jag drar en powerwalk nu. Just in case! Jag menar. Kanske har san forbannad traningsvark att jag inte tar mig ur sangen imorn. Det vet man inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0