Shopping!!

Shopping med Amy igar. Mkt roligt!
Blev faktiskt inte sa mkt inhandlat dock. Jag skotte mig alltsa riktigt bra for en gang skull. Madde kanske inte sa bra..
Men lite blev det iaf. Och pengar gick det at desto mer. Men vad gor det om 100 ar!
Blev iaf lite skona prylar fran The Body Shop. Far aldrig nog! Och man far ju passa pa medans man ar har. Men nu far det nog va stopp dar iaf. Maste ju fa med mig allt hem med har jag hort.
Lite dumt med var att vi hamnade inne pa Victoria's Secret. Hur mkt pengar skulle jag inte kunna forstor dar liksom!? Ja alldeles for mkt antar jag.
Blev iaf lite stuff dar med! Alltid bra att ha. Och jag sager bara sjuhelvetes jaklar vad jag gillar inkopen!!
Sa pass mycket att jag nog borde ta en resa till dit. Swich sa sag jag mina pengar springa ivag ner i djungeln! Hohoo!
Victoria's Secret. Inside the bag: Malin's Secret ;P
Blev mataffaren pa vagen hem.
Och det ar ju lustigt.. Varenda gang vi kliver in dar handlar vi dubbelt sa mycket som vi egentligen skulle. Jag hade med mig massa kassar hem. Anda glomde jag massa. Som t.ex det viktigaste!! BRA Malin.
Men det var en rolig tripp. Hela Amys bil var fylld med kassar. Vi kan det dar med hur man shoppar och hur man fyller ut en stor stadsjeep! Jajjemen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0