Regn.. igen!

Aven natten som var stod regnet som spo i backen.
Men under dagen har det varit uppehall iaf. Dessvarre sa pass blott overallt sa det blev inte mkt mer gjort an att borsta lite hastar idag.
Men det var valbehovligt!
Ja sen fodringarna da och ja sen har jag nog inte gjort mer. Darmed blev det en kort dag. Gick hem innan 3.. Lite skont var det tyckte jag just da. Eftersom jag ar svintrott! Men nar jag kom hem blev jag rastlos direkt. Bra dar!
Men nu ska det bli en powerwalk iaf. Och efter det ev hitta pa nagot med Amy:)
Vi far val se vad det kan bli.
Fredag imorn igen. Veckorna gar for fort!!
Vet inte riktigt vad den har helgen har att bjuda pa. Men det skulle bli varmare igen iaf. Det gillar vi :D
Hoppas aven kunna rida ett par hastar. Har ju inte blivit nagon ridning pa ett par dagar nu..
Jag ar forbannat festsugen med!! :P Malin behover partyyyy!
Far se vad vi kan styra upp lordag kvall :)
J-j-j-jag vet en sak!! ;) Hohooo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt med regn. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 10:21:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0