Nu jaklar!

Igar blev det da lunch med Amy.
Kakade pa nagot stalle med typ mackor, sallader och lite sant. For min del blev det en kycklingsallad. En mycket god sadan med! ;)
Sen drog vi for att inhandla lite saker pa Vons. Mat behovs tydligen har jag hort!
Nar vi kom hem sa hade vi fatt tillbaka strommen i huset. Sa himla skont! Var liiiite jobbigt att vara utan den..
Blev en loparrunda for min del med. Jaklar vad bra det ar med alla backar har omkring! Det tar pa krafterna minsann. Pa fettet med far vi hoppas! ;)
Pressade mig lite extra och ja jag var ganska dod sen. Harligt!
Sen hamnade jag pa grillfest har pa ranchen. Hade besok av tva som har sin hast har nu ett par veckor. det var en trevlig kvall med mycket skratt! Roliga manniskor :p
Avslutade kvallen med film.. Sondagsmys!
Idag ar jag ledig och har inte gjort alltfor mkt. Varit ute pa loparrunda och lite.
Terrie kom in har forut och beromde mig for att jag hade tempo nar jag sprang! Haha. Lite kul!
Hon sa att oftast ser man bara sana som ar ute och joggar i slow motion.. Men inte jag inte! Haha hon ar rolig hon.. Maste ju komma nagonstans nar man springer ;)
Nu ska jag ta mig en dusch och sen fixa iordning mig sa jag ar redo nar Amy kommer hem. Hort att det ska bli shopping i eftermiddag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0