Meh!

Jaha forsta hostdagen har idag da... Jag kanner mig inte sadar glad!
MEN! Allting for nagot gott med sig! Jag slapp iaf springa Wipeoutbanan pa vag till stallet idag! Ja det brukar kannas sa nar man korsar alla vattenspridare som ar pa. Timar man inte ratt blir man svinblot!
Istallet slet jag mig igenom varldens lervalling! Skorna ser ut som fan och jag ar mer eller mindre genomblot.
Ser fram emot att snart aka ut och fodra alla hastarna i regnet!
Amerikansk host. Harligt varre!
Hur som helst..
Shopping med Amy i mandags. Blev nagra fina inkop! Bland annat en luvtroja som passar bra nu om det ska fortsatta sahar. En Nike var det och den hade en underbar farg! Kanske kommer det en bild pa den vi ett senare tillfalle ;)
Slank ner nagot linne har och var med och kanske ett och annat nagellack! Kopte aven present till en av mina fina vanner <3 Hihiii! Gillade att sjalv valdigt mkt! Men nope.. Det blir till min kara van! Jag koper sa mkt annat till mig!
Forsokte aven hitta ett headset till min tele da jag glomde bada mina hemma i Sverige.
Men det visade sig vara at helvete kort rent ut sagt. Herregud.. Sony Ericsson liksom. Finns inte det over hela varlden eller??
Nar vi kom hem blev det lite kak. Sen drog jag igang med att baka muffins. Chocolate chip vart det denna gangen! Och jaklar vad goda dom blev ;) Sa Amy, Amelia och jag satt och mumsade muffins och kollade film. Mysigt :)
Igar var det jobb hela dagen. Jag vaknade upp till skinande sol och YES skrek jag! Sen drog jag pa mig for att dra ut att jobba. Ja jag var sa glad sa jag tror till och med att jag glomde ata frukost! Men vad gor de om 100 ar..
Innan lunch kom vet ut for att kolla en av folisarna. Han har andats lite tungt flera dagar i rad nu har jag hort. Sa vi tyckte det var battre att kolla upp honom for sakerhetsskull! Men tur i oturen sa hittades inget fel. Men dom ar ju lite snoriga sa formodligen darfor han andas som han gor. Vi far helt enkelt hoppas att det snart gar over!
Desto varre var det med Silver..
Silver kom till oss for ett par veckor sedan. En gra unghingst pa ett ar. Detta var verkligen karlek vid forsta ogonkastet!
Sen han kom hit har han varit min favorit. Jag har styrt med honom en hel del och jag bara alskar denna hasten! San himla personlighet. Och som jag namnde pa face, han har nagon likhet med Sixton. Min forra shettis. Kanske ar det de dar busiga som Sixton hade nar han kom till mig.
Och hans ogon ar sa snalla, samtidigt med en himla glimt i ogat! Ja denna hasten skulle jag helt enkelt vilja plocka med mig hem!
Men i fredags kordes han ivag till djursjukhuset da han haft en liten grej ovanfor hoven precis som inte vill forsvinna. Sa dom tyckte det var battre att kolla upp det sa vi verkligen vet att det inte ar nagot farligt.
Igar fick jag beskedet av Carl.. Min Silverboy har cancer :( Sa han kommer inte tillbaka hit.
Kanns sa himla trakigt! Bara alskar denna hasten! Men men.. Sant ar livet..
Drog iaf ivag med Terrie efter jobbet for att testa den nya restaurangen. En Indisk sadan! Helt okej mat faktiskt. Dessvarre fixade dom inte curryn riktigt sa som jag vill ha den ;) Men det var helt klart atbart!
Men det var forsta dagen dom hade oppet tror jag. Och det marktes! For han som serverade var verkligen virrig! Det syntes att han forsokte sa val, men det blev bara sa fel! Haha stackarn.. Men det kan nog bli bra till slut de med!
Nar vi kom hem igen hade vi fatt tillbaka vattnet som var forsvunnet nar jag kom hem fran jobbet. Jag vart sa jakla paff! Skulle ta vatten och sa bara fanns det inget. Haha vi lever ett hart liv! Ena dagen ingen strom, nasta dag inget vatten. Stackars oss!
Naha.. Om man skulle rusta sig for att ge sig ut i detta harliga hostvadret!
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0